Monday, March 9, 2009

~Akhirnya....Kini Pasti...~


Alhamdulillah....berakhir juga penantianku selama ni..9 bulan bukan satu tempoh yang singkat. Patut la ada member aku yang sampai dah besalin. Yang tengah sarat menunggu hari pun ada..Ni semua gara2 menunggu posting..


Walaupun aku mengharapkan aku ditempatkan di Politeknik Ungku Omar, Ipoh tapi yang aku dapat Kolej Komuniti Chenderoh, Kuala Kangsar aku amat bersyukur. Tak la jauh pun jarak Ipoh-Kuala Kangsar. Dalam 30 minit ada la..Insyaalah aku akan berpindah ke Kuala Kangsar. Nampak gayanya ada orang kena ulang alik Ipoh-Kuala tuk p kerja. Tapi tu semua tak menjadi masalah..Yang penting sekali kami dapat dok sama2..Tak dak lah sorang kat sini sorang kat sinun..Kan susah camtu..Tu lah yang paling aku takut..


Aku rasa excited gak nak duduk tempat baru ni, Kuala Kangsar. Pekannya tak lah besar pun..Kalau nak beli belah pun kat Wah Siah..Sin Wah..Borong Sakan..hahahahaha..Tapi taraf hidupnya rendah..Takla teruk macam kat Penang tu..Pekan Kuala pun xbz...ok la tu..
Ada hikmahnya kita ditempatkan di sesuatu tempat tu...Tapi mungkin kita tak nampak lagi hikmahnya..kannn???

2 comments:

  1. setiap kejadian memang aderr hikmah disebaliknyerr.. selamat berpindah ke tempat baru.. salam perkenalan

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan sis_nita..

    ReplyDelete