Thursday, April 16, 2009

~I'm Back...........~

Hai kengkawan semua.....lamakan aku menyepi...menyendiri......Bukan tak nak share cerita Ajiem....tp tak dak mood la nak mengarang...huhuhu....Tengah menyesuaikan diri kat tempat keja baru ni...Tambah2 la ditempatkan di PSH ni...Pembelajaran Sepanjang Hayat...Apa kemenda tu? Untuk makluman semua aku ditugaskan untuk mengajar sepanjang hayatku...hohoho...Aku kena handle kursus pendek kat Kolej Komuniti Chenderoh laaa.....Aku tau ramai kengkawan yang senasib ngan aku....camna pun aku terima dengan hati yg terbuka walaupun aku tak dapat ngajar dalam bidang aku. Aku dapat ngajor sains gunaan...emmm....terimala seadanya..

So far ok la setakat ni...Tapi terasa letih sangat...Keadaan aku pulak camni...Ditambah pulak aku baru pindah rumah kat Taman Bunga Raya, Kuala Kangsar...Semuanya baru...Mula hidup baru kat sini...Tengah melengkapkan rumahku yang kosong..Tapi besh gak hidup kat sini...Ada Borong Sakan...Wah Siah.....wakakaka...

Ok la....to be continue..

5 comments:

  1. dah 3 minggu ni...

    gaji dah dapat lum?
    rasa2 bila?

    ReplyDelete
  2. k yus...org pon masuk PSH..n ajar sains gak..leh la kite tuko2 teknik mengajo yang berkesan lepas nih...ecececec..minggu nih ramai lecturer p induksi...ade gak la org kene masuk kelas depa...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. to al-hussaini
    ntah bila dpt pun xtau..
    tp rasanya bulan ni xleh mengharap..
    next month la kot..huhu
    org kuching plak bila dpt?


    to ajiem
    sama2 la kita study balik sains gunaan yg
    dh lupa ni...hehe
    teknik ngajor yg berkesan yer ajiem...
    moh kita share...hoho

    ReplyDelete
  4. sheliza,
    lamanya tak dengar cerita..
    takpe lah, asalkan kerja kan? ramai lagi kawan2 kita kat luar sana yang tak berkerja...

    taman bunga raya? kat area mana ye? rindunya kat kuala kangsar... kim salam kat restoren tepi sungai tuh....

    ReplyDelete
  5. to sya
    bz sket skg ni sya..almaklumla...
    tmn bunga raya kat ngan exit highway kuala..
    dekat ja..klu dtg kuala singgah2 la..

    slalu mkn kat tepi sg tu..hihi..
    klu ngelat awal situ la mknnya..:)

    ReplyDelete