Saturday, May 29, 2010

~Terapi Minda~

Balik kerja petang2..tengok tv sambil menguyah keropok, kacang...tak pun singgah beli pisang goreng kat makcik depan taman tu..mata sambil tengok tv3. Cerita macam2..

Tapi tu semua bukan jadual aku petang2..(macam baguss sangat)

Aku ada aktiviti lain yang berfaedah. Berfaedah pada aku la...




Balik kerja~~siram bunga~~

Pokok2 bunga ni hasil tanaman aku dan hubby..Alhamdulillah hasil tanaman dari tangan kami berdua ni kiranya menjadi la...kadang2 tangan orang yang panas, tanam bunga tak nak hidup..mungkin darah tak bersesuaian kot...ceh, dari mana fakta ni mai aku pun tak tau..



Pokok kesayangan hubby




Ni pokok kesayangan aku pulak

Balik kerja..tengok pokok2 ni seronok rasa...salah satu terapi minda ni hehe...

2 comments:

  1. err.. cakap pasal tangan panas tu, rasa sentap pulak. sbb pokok2 kitorang tanam sume mati terkulai jatuh ke bumi. ehehehehe

    ReplyDelete
  2. mati sbb xsiram ke...sbb tangan panas hehe..

    ReplyDelete