Thursday, December 18, 2008

mizz u my pren!!

sejak dua menjak ni kawan aku, anas (pompuan ha..syaranaz bt mohd izam)rajin mai lepak ngan aku kat tempat keja ku. arini dia belanjaa aku makan...alhamdulilah...rezki aku arini..dpt mkn nasi berlaukkan ayam goreng berempah ngan terung masak..aku pun xtau masak pa..masakan orang perak xfamilar sgt..mcm masak lomak pun ada..bedal ja la..tengah lapaq..aku makan dengan lahapnya sambil mendengar anas bercerita tentang inteview yang dia hadiri ahad lepas di JKR KL. Member2ku semua dah jadi engineer yang berjaya..aku...aku penganggur terhormat...hehe..malas aku nk kenangkan pasai keja ni..bila ingatkan posting rasa nyampah gila..dah lama aku tunggu posting..aku bukannya apa..bila kenangkan usiaku 27 tahun..lagi 4 bulan genapla 28 thn. dalam usia sebegini aku xmampu berikan wang pada ibu bapaku...mak! ayah! maafkan anakmu ini..dalam usia sebegini juga aku inginkan kereta..aku inginkan segala-galanya dari usaha aku selama ini..teremo plak..hehe..back to da story kawan ku ni anas..anas adalah romate merangkap classmate aku masa degree dulu. sekarang dah anak 2 dah..nah amik hg...subur betoi kawan aku ni..setahun sorang anak..alhamdulillah...tu rezeki la tu..anas kalau berborak boleh tahan jugak..xdan aku nak mencelah..hehe..kami berbincang macam2 topik..rumahtangga..kerjaya..kawan2..macam2 lagi la..bila terkenang zaman degree dulu rasa macam baru ja..rindu ar kat member2 degree dulu...mizz u lot!uuummmpppphhhhhhhh......

No comments:

Post a Comment