Tuesday, February 3, 2009

~SuamiKU Yg Gila B***~


Kecik2 dulu cita2 abang nak jadi pemain bola..nak jadi ahli sukan...Tapi malangnya abang tukar sekolah..Kalau abang tak p sekolah Teknik Lebuh Cator mesti abang dah jadi macam Indera Putra..Kalau abang stay kat Sekolah Dr Megat Khas mesti abang dah wakil Malaysia.. Itulah kata2 yang berbunyi dalam nada yang agak kesal..


Ala abang..Dah tak dak rezeki nak wat macamana..DIA tak bagi abang jadi ahli sukan.. Ada lah hikmahnya tuu..


Untuk pengetahuan semua.. suamiku ni memang minat gila2 ngan bola...Bukan main2 ni..Memang sampai gila la..gila bola..Sejak di bangku sekolah lagi memang aktif sukan..Wakil sekolah dalam olahraga, bola sepak, hoki, sepaktakraw segala2nya lah..Masa form 1-3 suamiku training bola sekali ngan Indera Putra ..satu sekolah kan..Tapi masa form 4 suamiku berpindah ke Sek. Teknik...satu kesilapan yang dibuat..Sebab kat Sek. Teknik dah xdak training... memang xdak rezeki la tuu...kan aku dah kata tadi..


Kat rumah piala2, pingat2 tak tau nak habaq lah..Memang berlungguk2 lah..Kat Sekolah, Politeknik memang dia lah Olahragawan..Ketua rumah sukan....Sijil2 sukan lagi banyak dari sijil akademik..



NO 9 menjadi pilihan

Kenal ke Poy Torres ni...



Dari tahun 2001 hinggalah September 2008 kami hanyalah bersua sekurang2nya sebulan atau 2 bulan sekali..Bukan selalu jugak jumpa sebab aku study nun... jauh di Johor. Kalau time cuti balik kampung barulah dapat bersua..Tu pun kejap2..Tapi sekarang...Kalau berjauhan sejam pun dah rasa macam setahun...Tak tau la aku kalau dapat posting berjauhan nanti..tak sanggupnya aku....rrrgghh,....YA ALLAH YA TUHANKU DEKATKANLAH AKU DI SISI SUAMIKU...


Bila dah dok sekali, makan sekali, tidur sekali, tengok bola sekali, semuanya lah sekali..barulah aku tau...petang2 main bola di padang.. main futsal 4 hari sekali...tengok bola tiap2 malam...main PS 2 pun game bola..kat intenet epl Fantasy Premier..Kan aku dah cakap suamiku ni gila bola.....segala2nya bola bagi dia...


Sejak sekarang ni aku pun dah mula kenai sket2 pemain bola...Antaranya ialah

Gerard......Fernando Torres.......Kaka......hehehe....2, 3 orang ja la yang aku kenai...

Pemain striker yang gagah perkasa

Atas sebab tu lah birthday suami aku kasik present kasut bola..beg bola..kasut futsal..Semua tu amat bermakna buat suamiku...Dan aku pun berasa bangga bila tengok pemberianku di manfaatkan olehnya..Bila free aku ikut la p tengok team suamiku lawan..kelip poq kelip poq sorang2 kat tepi padang.. Tapi selalu aku rasa bangga sebab tiap kali aku p tiap kali tu lah mesti ada gol hasil sepakan dari suamiku...aku bangga jadi isteri mu...(nyanyi dengan nada yg betul yer...hehehehe..)


Bersama rakan sepermainan

Cari la...mana satu si dia..gelap..xleh cam..


Walaupun kadang2 aku kena tinggai sampai kul 3, 4 pagi (suami main futsal), Walaupun aku selalu pot pet pot pet..Walaupun aku selalu tukar channel bola ke channel lain, semua tu bukanlah bermakna aku tak suka...malah aku berbangga kerna memiliku mu sayang...


i love u so much!

6 comments:

  1. Anonymous4/2/09

    yea..walaupun kite nmpk mcm x supportive,tp sbnrnye kite ni sbgi wife support apa pun yg dia suke..
    cuma ikutla time tu kite ade mood x...
    hehehe:D

    ReplyDelete
  2. yup, betoi tu kristy..
    kita akan cuba suka apa yg suami kita suka
    lama2 sama2 suka la :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/2/09

    wah, bagus lah sheliza.. macam ni lah isteri solehah.. suka pada apa yang suami suka... :P

    ReplyDelete
  4. sya-harap2 la..itulah yg diimpikan..

    ReplyDelete
  5. hahahhaha
    kita serupaaaa!

    untung lah abg epui gila bola je.
    cfu kita ni, gila bola, gila basketball, gila ragbi, gila futsal, gila badminton, sebut je lah nama sukan yang ada.

    kalau main game FIFA, tak ingat dunia!

    nasib baik, dia gila kat kita jugak.

    heeeee

    ReplyDelete
  6. hehehe...
    elok sgt la tu..boleh la jd geng
    kita ni gila pa pulak ziha?
    adakah menunggu posting sampai nak gila?haha..

    ReplyDelete